United States
Canada
Australia
Netherlands

Omgaan met de hybride werkomgeving

Ervaart u het omgaan met zowel fysieke als digitale informatie binnen één werkomgeving als een uitdaging? Dan bent u niet de enige.

De toenemende nadruk op op digitale dossiervorming is onafwendbaar. Uit een onderzoek recentelijk door TAB uitgevoerd blijkt dat meer dan de helft van de respondenten minstens 20% van hun fysieke dossiers heeft vervangen door digitale dossiers, in een tijd dat de hoeveelheid papieren dossiers nog steeds groeit.

In hetzelfde onderzoek meldde 20% van de deelnemende organisaties dat 60% van hun dossiers hybride zijn opgebouwd, bestaande uit fysiek en digitaal opgeslagen informatie.

Deze “hybride” omgeving creëert nieuwe uitdagingen waarbij TAB kan u helpen .

Het juiste programma

De sleutel in het omgaan met een hybride omgeving ligt in het ontwikkelen van een veelomvattend  record management programma dat u helpt om de fysieke en digitale wereld bij elkaar te brengen en daardoor van toegevoegde waarde kan zijn voor uw organisatie.

We kunnen u ook helpen bij specifieke vraagstukken binnen de hybride werkomgeving zoals:

Deze nieuwe omgeving is steeds aan verandering onderhevig, en de oplossing hiervoor is om uw  record management programma up to date te houden zodat uw informatie, ongeacht de vorm, altijd veilig, toegankelijk en rechtsgeldig is.

  • Neem contact op

    Wilt u meer weten?
    Bel of mail ons dan
    geheel vrijblijvend.