United States
Canada
Australia
Netherlands

Voorbereiden op digitale dossiervorming

Digitale dossiervorming is dé manier om efficiënter te gaan werken.

Maar hoe begint u? Wat moet u doen om de overgang succesvol te maken?

De realiteit is dat het een ingewikkeld proces kan zijn en veel organisaties bemerken dat ze niet de beschikking hebben over alle middelen of ervaring om een goede uitkomst zeker te stellen. De sleutel tot succes begint bij een goede voorbereiding.

Als u wilt overgaan naar digitale dossiervorming, dan moet u stilstaan bij de volgende punten:

  • Hebt u nog fysieke dossiers? Hoe worden deze dan beheerd? Welke documenten zitten erin? Hoe wilt u deze documenten omzetten naar digitale vorm? Waar bevinden de dossiers zich?
  • Welke documenten heeft u reeds digitaal beschikbaar? Hoe wilt u de informatie terugvinden?
  • Hoe beheert u uw digitale informatie? Hoe wordt de digitale informatie binnen de organisatie toegankelijk gemaakt en gedeeld? Hoe wilt u versiebeheer toepassen?
  • Welke overkoepelende strategie zal al uw aparte elementen samenbrengen in één systeem?

TAB heeft de ervaring en expertise om de overgang naar digitale dossiervorming succesvol te laten verlopen. Wij zullen door middel van een onderzoek:

  • Vaststellen welke informatie in welke hoedanigheid er momenteel is
  • Samen met u analyseren hoe de informatie binnen de organisatie op dit moment wordt gebruikt en georganiseerd
  • Ons laten informeren hoe u de informatie in de toekomst wilt gaan gebruiken en opslaan

Onze onderzoeksresulten zullen we dan gebruiken om een advies op maat op te stellen met daarin de stappen die nodig zijn om uw doelen te bereiken.

Kortom, een goede voorbereiding is cruciaal voor het succesvol overstappen naar digitale dossiervorming, en TAB kan daarbij helpen.

  • Neem contact op

    Wilt u meer weten?
    Bel of mail ons dan
    geheel vrijblijvend.