United States
Canada
Australia
Netherlands

Documenten Scannen

Wanneer u uw papieren documenten omzet naar digitale vorm, gaat u efficiënter werken. Dit komt onder meer doordat het proces van indexeren, opvragen, delen en behouden van uw documenten sneller verloopt.

Na het scannen van uw documenten kunt u:

  • Automatisch back-ups van uw papieren documenten genereren
  • Belangrijke documenten beveiligen voor ongeautoriseerde toegang
  • Met meer gebruikers tegelijkertijd toegang krijgen tot hetzelfde document
  • Waardevolle kantoorruimte terugwinnen
  • De arbeidsproductiviteit van uw medewerkers verhogen
  • Adequater reageren op vragen en wensen van klanten
  • De chaos voorkomen die ontstaat door verloren of verkeerd geplaatste dossiers
  • Vanaf elke PC met internetverbinding eenvoudig toegang krijgen tot de documenten

Vermijd valkuilen bij het scannen

Sommige organisaties zijn terughoudend om te gaan scannen vanwege mogelijke technische problemen en het kostenaspect. Onze getrainde scanprofessionals kunnen u helpen bij het vermijden van deze valkuilen door u ervan te verzekeren dat de informatie die u digitaal wenst, ook digitaal beschikbaar komt. Zij zullen uw huidige situatie analyseren en aanbevelingen doen voor verbeteringen. Tevens zorgen zij voor de planning, hulmiddelen en mankracht om deze aanbevelingen te implementeren.

Of u nu advies, uitbesteden van werkzaamheden, projectondersteuning of het scannen van uw documenten wenst, TAB gebruikt zijn beproefde aanpak om succes te garanderen.

  • Neem contact op

    Wilt u meer weten?
    Bel of mail ons dan
    geheel vrijblijvend.