Ontwerp en Implementatie
Het creëren van het juiste programma voor uw organisatie
Laat u door de TAB professionals voorlichten als het gaat om het managen van documenten gedurende de gehele levenscyclus. Hiermee verhoogt u de efficiency, minimaliseert u de kosten vermindert u de risicos voor uw organisatie.
TAB helpt u met het opstellen van de juiste procedures, leidt uw mensen op en implementeert een systeem zodat u er zeker van bent dat u werkt volgens interne en externe regelgeving.
Hoe we het doen: analyse, classificatie, bewaartermijnenbeleid
We kijken eerst naar de activiteiten en processen van uw organisatie. Deze gebruiken we als basis voor een classificatieschema die u helpt uw informatie beter te organiseren. Dit schema stelt u in staat om uw informatie duidelijk te identificeren en maakt opbergen, opzoeken en archiveren een stuk gemakkelijker.
Daarna ontwikkelen we een bewaartermijnenbeleid, een schema dat duidelijk maakt welke dossiers bewaard moeten worden, hoe deze op te bergen en wanneer deze wettelijk vernietigd mogen of moeten worden. Deze aanpak zal het aantal dossiers dat zich in de organisatie bevindt aanzienlijk verkleinen.
Minimaliseer uw risico
TAB verzekert u dat uw informantiemanagement voldoet aan de voor uw branche geldende wet- en regelgeving. We besteden daarbij aandacht aan de volgende zaken: duplicatie- en verspreidingvereisten, opslag- en toegangsrestricties en de eventuele vernietiging van dossiers die niet bewaard hoeven te worden zoals beschreven in uw dossierbewaarschema.