United States
Canada
Australia
Netherlands

Ontwerp en Implementatie

Het creëren van het juiste programma voor uw organisatie

Het is een simpel zakelijk feit: om efficiënt te werken moeten uw dossiers georganiseerd, toegankelijk en veilig opgeslagen zijn. De consultants van TAB kunnen een recordmanagement programma ontwikkelen en implementeren dat helpt uw efficiency te verhogen en kosten en risico’s te reduceren.

Hoe we het doen: analyse, classificatie, bewaartermijnenbeleid

We kijken eerst naar de activiteiten en processen van uw organisatie. Deze gebruiken we als basis voor een classificatieschema die u helpt uw informatie beter te organiseren. Dit schema stelt u in staat om uw informatie duidelijk te identificeren en maakt opbergen, opzoeken en archiveren een stuk gemakkelijker.

Daarna ontwikkelen we een  bewaartermijnenbeleid,  een schema dat duidelijk maakt welke dossiers bewaard moeten worden, hoe deze op te bergen en wanneer deze wettelijk vernietigd mogen of moeten worden. Deze aanpak zal het aantal dossiers dat zich in de organisatie bevindt aanzienlijk verkleinen.

Minimaliseer uw risico

TAB verzekert u dat uw informantiemanagement voldoet aan de voor uw branche geldende wet- en regelgeving.  We besteden daarbij aandacht aan de volgende zaken: duplicatie- en verspreidingvereisten, opslag- en toegangsrestricties en de eventuele vernietiging van dossiers die niet bewaard hoeven te worden zoals beschreven in uw dossierbewaarschema.

Beleid opstellen, opleiden en monitoren

We kunnen u ook helpen met het opstellen van beleid en procedures, het opleiden van uw personeel en het implementeren van een monitoring systeem om u ervan te verzekeren dat uw recordmanagmentprogramma voldoet aan regelgeving en leidt tot succes.

  • Neem contact op

    Wilt u meer weten?
    Bel of mail ons dan
    geheel vrijblijvend.